Zasady obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Kielcach
Przypominamy, iż wiele spraw w Starostwie Powiatowym w Kielcach można załatwić za pomocą środków komunikowania się na odległość.
- Korespondencję do Urzędu można kierować poprzez:
* elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP (/9692uwmtmt/skrytka);
* adres poczty elektronicznej ();
* operatora pocztowego na adres urzędu (Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce);
* osobiście w Biurze Obsługi Klienta.
- Informujemy, iż wszelkie wnioski oraz dokumenty, w tym stanowiące uzupełnienie złożonych wniosków, można składać za pośrednictwem tradycyjnej poczty, osobiście bądź elektronicznie: przez ePUAP lub e-mailem (dokumenty przekazywane za pomocą kanałów elektronicznych, zgodnie z KPA, muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
- Umówienie wizyty w Wydziale Komunikacji i Transportu odbywa się za pośrednictwem internetowego systemu umawiania wizyt: https://ustaltermin.powiat.kielce.pl/
- Przypomina się o bezwzględnym nakazie zasłaniania ust i nosa za pomocą maseczki na terenie Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Książka telefoniczna Starostwa Powiatowego w Kielcach: https://www.powiat.kielce.pl/kontakt/index
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kielcach
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2020-12-01 14:16
- Aktualizacja publikacji
- Starostwo Powiatowe w Kielcach Admin 2023-07-31 08:55
- Wytworzenie publikacji
- Skibowska Dominika - Młodszy referent 2023-07-31 08:55
- Zatwierdzenie
- Kaczmarzyk Ewelina - Dyrektor Wydziału Organizacji i Zarządzania Kryzysowego 2023-07-31 08:55