• język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Jak załatwić sprawę w Starostwie

Zasady obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Kielcach

W związku ze szczególną sytuacją zagrożenia COVID-19 oraz w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów,  zaleca się ograniczanie do niezbędnego minimum osobistego stawiennictwa w Urzędzie.

Przypominamy, iż wiele spraw w Starostwie Powiatowym w Kielcach można załatwić za pomocą środków komunikowania się na odległość. 

  1. Korespondencję do Urzędu można kierować poprzez:

* elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP (/9692uwmtmt/skrytka);

* adres poczty elektronicznej ();

* operatora pocztowego na adres urzędu (Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce);

* osobiście w Biurze Obsługi Klienta. 

  1. Informujemy, iż wszelkie wnioski oraz dokumenty, w tym stanowiące uzupełnienie złożonych wniosków, można składać za pośrednictwem tradycyjnej poczty, osobiście bądź elektronicznie: przez ePUAP lub e-mailem (dokumenty przekazywane za pomocą kanałów elektronicznych, zgodnie z KPA,  muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
  2. Umówienie wizyty w Wydziale Komunikacji i Transportu odbywa się za pośrednictwem internetowego systemu umawiania wizyt: https://ustaltermin.powiat.kielce.pl/
  3. Przypomina się o bezwzględnym nakazie zasłaniania ust i nosa za pomocą maseczki na terenie Starostwa Powiatowego w Kielcach.

Książka telefoniczna Starostwa Powiatowego w Kielcach: https://www.powiat.kielce.pl/kontakt/index

 

 

 

 

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kielcach
Pierwsza publikacja
IntraCOM.pl Katowice 2020-12-01 14:16
Aktualizacja publikacji
Skibowska Dominika 2022-05-24 14:17
Wytworzenie publikacji
Skibowska Dominika - Młodszy referent 2022-05-24 14:16
Zatwierdzenie
Kaczmarzyk Ewelina - Dyrektor Wydziału Organizacji i Zarządzania Kryzysowego 2022-05-24 14:16
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
brak danych
do góry