• język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Zamówienia Publiczne/Zamówienia poniżej 130 tys. zł netto/dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu (..)

Zamówienia poniżej 130 tys. zł netto

Postępowanie SR-II.272.2.167.2024, SR-II.272.2.312.2024, SR-II.272.2.319.2024, SR-II.272.2.325.2024

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu elektronicznego, artykułów sportowych oraz tablic informacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Numer postępowania SR-II.272.2.167.2024, SR-II.272.2.312.2024, SR-II.272.2.319.2024, SR-II.272.2.325.2024
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia poniżej 130 000 zł netto
Rodzaj zamówienia Dostawy i usługi
Data ogłoszenia 2024-10-09
Termin składania ofert 2024-10-14 08:00:00
Termin otwarcia ofert 2024-10-14 08:15:00

Rejestr zmian

Wytworzenie
Cedro Klaudia - Samodzielny Referent 2024-10-09 10:38:05
Zatwierdzenie
Pleban Tomasz - Starosta 2024-10-09 10:38:05
Kategoria: Powiązane pliki [10]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Zamówienia publiczne
pdf 2024-10-09 Zapytanie ofertowe - dostępne cyfrowo
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 47
Zapytanie ofertowe - dostępne cyfrowo 221.66KB zobacz
pdf 2024-10-09 Zapytanie ofertowe - skan
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 48
Zapytanie ofertowe - skan 3.93MB zobacz
pdf 2024-10-09 Załącznik nr 1a - OPZ dla części I
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 45
Załącznik nr 1a - OPZ dla części I 114.41KB zobacz
pdf 2024-10-09 Załącznik nr 1b - OPZ dla części IV
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 38
Załącznik nr 1b - OPZ dla części IV 416.53KB zobacz
docx 2024-10-09 Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 18
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy 25.42KB -
docx 2024-10-09 Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 14
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia 17.84KB -
pdf 2024-10-16 Formularz dokumentujący udzielenie zamówienia w Części 1, 2 i 3 - dost. cyfrowo
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 20
Formularz dokumentujący udzielenie zamówienia w Części 1, 2 i 3 - dost. cyfrowo 165.77KB zobacz
pdf 2024-10-16 Formularz dokumentujący udzielenie zamówienia w Części 1, 2 i 3 - skan
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 20
Formularz dokumentujący udzielenie zamówienia w Części 1, 2 i 3 - skan 1.47MB zobacz
pdf 2024-11-07 Formularz dokumentujący udzielenie zamówienia w Części 4 - dost.cyfrowo
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 6
Formularz dokumentujący udzielenie zamówienia w Części 4 - dost.cyfrowo 157.88KB zobacz
pdf 2024-11-07 Formularz dokumentujący udzielenie zamówienia w Części 4 - skan
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 6
Formularz dokumentujący udzielenie zamówienia w Części 4 - skan 1.13MB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
brak danych
do góry