Aktualności i komunikaty dotyczące nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Informacja o zmianie godzin pracy Punktu Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego w Starostwie Powiatowym w Kielcach w dniu 24 grudnia 2024 r.
Punkt Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego w Starostwie Powiatowym w Kielcach w dniu 24 grudnia 2024 r. będzie czynny w godzinach: od 09:00 do 13:00.
Porady w Punkcie Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego udzielane będą w tym dniu w pokoju nr 356 (III piętro).
Jednocześnie informujemy, że Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Starostwie Powiatowym w Kielcach będzie działać zgodnie z harmonogramem.
Informacja o dostępności Punktów Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Chmielniku i Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego w Daleszycach
Punkt Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego w Daleszycach w dniu 24 grudnia 2024 r. będzie czynny w godzinach: od 13:00 do 15:00.
Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Urzędzie Gminy w Chmielniku w dniu 27 grudnia 2024 r. będzie nieczynny.
Godziny pracy pozostałych punktów nie ulegają zmianie.
Informacja dla beneficjentów nieodpłatnej pomocy prawnej
Informujemy, że na stronie internetowej Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach został zamieszczony link do aplikacji „System nieodpłatnej pomocy, wszystko, co musisz wiedzieć”, znajdującej się pod adresem: https://poradnictwo.netlify.app/
Poprzez wypełnienie krótkiej ankiety beneficjenci pomocy uzyskują informację, czy powinni skorzystać z nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego, czy też z nieodpłatnej mediacji.
Ponadto pod wskazanym wyżej adresem można znaleźć wszystkie przydatne informacje, takie jak dane kontaktowe do punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub nieodpłatnej mediacji na terenie województwa świętokrzyskiego, wyjaśnienie podstawowych zagadnień dotyczących poradnictwa oraz bezpośredni link do zapisów na poradę.
Udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego odbywa się według kolejności zgłoszeń, po uprzednim umówieniu terminu:
- pod numerem telefonu: 41 200 17 85 od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00
- poprzez rezerwację wizyty on-line: https://zapisy-np.ms.gov.pl/
- poprzez zgłoszenie na adres e-mail:
Porady co do zasady udzielane są podczas osobistej wizyty w punkcie.
Po wizycie przekaż nam opinie. W tym celu możesz:
- wypełnić część B karty pomocy bezpośrednio po uzyskaniu pomocy (karta dostępna w Punkcie Nieodpłatnej Pomocy Prawnej lub Punkcie Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego);
- poinformować nas telefonicznie pod numerem: 41 200-17-85;
- wysłać e-mail na adres: nieodplatnapomocprawna@powiat.kielce.pl;
- przesłać list na adres: Starostwo Powiatowe w Kielcach, Wydział Organizacji i Zarządzania Kryzysowego, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce.
Ważne, aby ww. opinii wskazać miejscowość Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej lub Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego, w którym udzielana była opiniowana pomoc prawna lub świadczone poradnictwo obywatelskie.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kielcach
- Pierwsza publikacja
- Fudali Małgorzata 2021-06-11 11:01
- Aktualizacja publikacji
- Skibowska Dominika 2024-12-20 13:35
- Wytworzenie publikacji
- Jamioł Izabela - Specjalista 2024-12-20 13:35
- Zatwierdzenie
- Jamioł Izabela - Specjalista 2024-12-20 13:35